Lidt om Frøkenen

Mit billede
MOR til 2 SKØNNE unger, Lille-pigen fra juli 07 og Lille-manden fra april 09. Når tiden og lysten er til det, strikker og syr jeg gerne, eller laver andre kreative ting, fx. smykker.

fredag den 19. oktober 2012

Stadig 34...

Jeg har 1 uge tilbage som 34-årig... Vil nyde den til fulde.

Næste lørdag skal jeg på kursus hos Marapytta og skal sy den berømte jakke.
Kurset er en fødselsdagsgave fra min familie og mig selv.
Idag har jeg fået købt stof. Først i andet forsøg var jeg tilfreds. Første forsøg må blive en kjole i stedet for. Så meget for netkøb. Er altså mest til st have stoffet ml hænderne, inden køb. Det vidste jeg egentlig godt, men skulle lige forsøge alligevel.
Stjerner it is... Altså det nye stof. Very exciting!!

Weekenden skal gå med hygge og udendørs arbejde. Og udendørs arbejde er vel ikke det værste, når vejret er dejligt.

God weekend

Ingen kommentarer:

Send en kommentar