Lidt om Frøkenen

Mit billede
MOR til 2 SKØNNE unger, Lille-pigen fra juli 07 og Lille-manden fra april 09. Når tiden og lysten er til det, strikker og syr jeg gerne, eller laver andre kreative ting, fx. smykker.

onsdag den 5. september 2012

Godmorgen eller

Sikke en l.... Morgen. 2 stks børn der hverken vil det ene eller det andet. Og en mor, der slet ikke får en morgen, som hun gerne vil have det. Er alt det her til morgen som jeg slet ikke vil være.... Med 2 unger der ikke vil noget som helst. Så er tøjet forkert. Så er morgenmaden forkert. Så gør den anden noget, som den første lige vil sladre om. Måske vi skulle være blevet i sengen? Fik jeg sagt at vi også sov for længe. Dagen kan kun blive bedre herfra. Jeg vil kaste mig ind i tandbørste-kampen. God dag til jer, håber jeres morgen var lidt bedre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar