Lidt om Frøkenen

Mit billede
MOR til 2 SKØNNE unger, Lille-pigen fra juli 07 og Lille-manden fra april 09. Når tiden og lysten er til det, strikker og syr jeg gerne, eller laver andre kreative ting, fx. smykker.

lørdag den 25. august 2012

Istedgade

Har haft en helt igennem skøn dag.
Ungerne sku på prøve-overnatning hos mormor og morfar. Prøve fordi det ikke er noget jeg gør i så ofte, når jeg kun har dem hveranden weekend, og fordi det mildest talt ikke gik særlig godt sidste gang jeg skulle ud.
Idag skulle jeg "bare" hygge med en god veninde, som jeg desværre hygger alt for sjældent med.
Og det var god anledning til en prøve-sove ude, da jeg bare kunne komme hjem hvis det gik galt. Det gjorde det IKKE, og alle har hygget sig😊

Jeg startede med liiiige at skulle reparere et smykke, og det endte med at jeg fik lavet disse halskæder, jeg har haft i tankerne virkelig længe, mens veninden lagde neglelak...
Lavede også en i skriggrøn, den fik veninden.

Så tog vi til Istedgade og stavrede rundt, med ondt i fødderne i for høje sko, mens vi ledte efter et lækkert thai-ala sted at spise.
Stødte ind i tante te, hvor vi brugte en formue, bla på denne gave til min søde farmor og fik en varm anbefaling på et nyt kineserhus med fantastisk mad (ikke friture, forsikrede den søde rare pige bag disken hos tante te) og til ingen penge. Men vi skulle være friske på at prøve noget nyt.
Den fandt vi og spiste en lækker lækker og stærk familie ret (det hed den) med alt muligt i. Blæksprutte, oksekød, rejer, kylling alt muligt).
Virkelig lækkert. Fik kinesisk øl til, Mums. Og stærk var den, men dejligt.
Prisen, tja, fald nu ikke ned af stolen, 196 kr, IALT! For 2! Med drikkevarer! Og så fik vi ovenikøbet en doggybag med hjem....!!!
Fantastisk.
Kan ikke huske navnet, men den ligger lige før hovedbanen når man kommer gående mod den, på Istedgade, på venstre hånd.
Prøv den!

Nu skal jeg nyde natten alene og glæde mig til at se krudtuglerne i morgen til morgenkaffe hos de gamle.

Fik jeg sagt at vi har sludret ørerne af, og fuldstændigt glemt hvorfor der går så lang tid mellem vi gør det....

Nåh ja og så blev jeg forkælet af veninden med masser af chai, som hun ikke kan nå at drikke inden udløbsdato.
Lovely!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar