Lidt om Frøkenen

Mit billede
MOR til 2 SKØNNE unger, Lille-pigen fra juli 07 og Lille-manden fra april 09. Når tiden og lysten er til det, strikker og syr jeg gerne, eller laver andre kreative ting, fx. smykker.

mandag den 13. august 2012

Falafler - virkelig Mums

Jeg har lavet falafler efter en rigtig nem opskrift. Ved ikke om der findes svære? Jeg har aldrig prøvet at lave falafler før.
De var vikelig et hit, både hos mig og hos ungerne.
Vi fik rissalat til.
Der var rigeligt, som også fremgår af billedet. Så i morgen skal vi have dem i pitabrød.

Opskriften googlede jeg mig til og fandt denne (beklager det lange link, men ved ikke hvordan jeg ellers gørpå blogger via iPhone - tips er velkomne)

http://www.valdemarsro.dk/fabelagtig-falafel-i-pitabrod

Ingen kommentarer:

Send en kommentar