Lidt om Frøkenen

Mit billede
MOR til 2 SKØNNE unger, Lille-pigen fra juli 07 og Lille-manden fra april 09. Når tiden og lysten er til det, strikker og syr jeg gerne, eller laver andre kreative ting, fx. smykker.

søndag den 19. august 2012

Endelig (i want more time)

ENDELIG!!!

Jeg har fået min nye symaskine. Den har stået øverst på min ønskeseddel LÆNGE, og i torsdags kom den endelig hjem til mig!

Jeg har dog været optaget af andre ting, så der har først været tid til at sy i dag.

Et par bukser, der skulle sys ind for en kollega og så denne easy peasy nederdel. Samme model og stof, som yndlingssommerkjolen, jeg fik syet inden ferien, men aldrig vist.
Den må jeg vise en anden dag, ligesom denne må vises på, en anden dag!




Nu vil jeg gå i seng og sove i min nye seng - arv fra de gamle der har fået rigtig ny seng!!!

Nat nat!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar