Lidt om Frøkenen

Mit billede
MOR til 2 SKØNNE unger, Lille-pigen fra juli 07 og Lille-manden fra april 09. Når tiden og lysten er til det, strikker og syr jeg gerne, eller laver andre kreative ting, fx. smykker.

onsdag den 18. april 2012

U-udnyttet mor-tid

Er kommet hjem til et tomt hus!!!
Ungerne er hos deres far.

Jeg prøver virkelig at glæde mig til mine "fridage", fordi jeg er så meget på når jeg har ungerne, at jeg også har brug for mor-tid.
Og har også gået og glædet mig til idag - men for hulan en flad fornemmelse at komme hjem til et tomt hus.
Jeg savner ungerne!!!
Har virkelig svært ved at nyde at være alene...i hvert tilfældet lige i dag.
Når de er her, drømmer jeg mig væk til alenetid og når de ikke er her, så vil jeg bare at de skal komme hjem.
Jeg vænner mig ALDRIG til ikke at se dem hver dag. ALDRIG.!!!!

Har masser af spændende projekter jeg kunne gå i gang med, men kan ikke rigtig finde lysten i dag.
Tror bare jeg skal prøve at give mig selv lov til også at være trist og ked af at være alene....selvom det faktisk også er lidt svært.
Jeg ved ikke hvorfor det er svært. Det er det bare.

Er ikke så god til de her øv dage.... Måske jeg bare skulle kravle under dynen og håbe det går væk...

I morgen skal jeg hente ungerne....det bliver dejligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar