Lidt om Frøkenen

Mit billede
MOR til 2 SKØNNE unger, Lille-pigen fra juli 07 og Lille-manden fra april 09. Når tiden og lysten er til det, strikker og syr jeg gerne, eller laver andre kreative ting, fx. smykker.

torsdag den 3. marts 2011

I am back

Jeg er tilbage.....
Der er stadig masser at tage sig til på hjemmefronten - men nu kan jeg ikke holde mig væk længere.
Har fulgt med hos jer andre hele tiden og har da også været lidt kreativ selv, ind i mellem:-)
Lige nu er det fastelavnskostumerne jeg har kastet mig over - og selvom jeg har handlet ind til dem, for ca. 2 uger siden, så sidder jeg nu og kan være helt nervøs for om jeg når det...altså uden at sidde en hel nat.

Lillepigen skal være Pippi, jeg syer out-fit'et, Hr. Nielsson har vi, hesten fik vi købt i går, og parykken låner vi....Er spændt på hendes kjole, har ikke kunne finde et mønster på en kjole med krydset ryg, så har selv måtte lave et alm mønster på en a-facon kjole om - glæder mig til at se det færdige resultat.

Lillemanden skal være Isbjørn - dragten er næsten færdig - mangler kun at sy ærmer i, elastik v håndled og ankler, beslutte mig for om der skal lynlås i eller om det blot skal være velcro - og så mangler jeg lige hætten/isbjørne hovedet. Har fundet en gør-det-selv vejledning på stof2000 - men forstår den ikke helt....så det er meget spændende.

Lover at der snart kommer billeder...

God dag.

1 kommentar:

  1. tusind tak for din besked på min blog - dejligt at du så puderne på tv:-)
    godt du er tilbage på bloggen og held og lykke med fastelavsnkostumerne til din dreng og din pige:-)

    god weekend!!
    Kh Lone

    SvarSlet