Lidt om Frøkenen

Mit billede
MOR til 2 SKØNNE unger, Lille-pigen fra juli 07 og Lille-manden fra april 09. Når tiden og lysten er til det, strikker og syr jeg gerne, eller laver andre kreative ting, fx. smykker.

tirsdag den 16. marts 2010

Træt

Jeg er simpelthen SÅ TRÆT.
Tror det er efterveer fra min arb. start - 1. marts - der gør at jeg går rundt og er mere end træt. Jeg har ikke fundet ud af endnu at jeg skal gå tidligt i seng, når nu vækkeuret ringer kl.6.15. Og ja det er tidligt for mig. Mine unger sover til 7-7.30 hvis de får lov. Og det har de fået lov til i hele min barsel, da farmand møder sent og vi derfor ikke skal være i vuggestuen før kl. 9.00.
Men nu er det slut for mor her med at snue, for jobbet kalder.
Så skal jeg bare lige huske at gå tidligt i seng og at jeg ikke skal lave for mange planer....søndag Nephew koncert, i går børnetøjsparty hos veninde og i aften står den på træning. Så i morgen glæder jeg mig til at kunne putte ungerne og måske ovenikøbet putte sammen med dem, for jeg er både i underskud på søvn og på tid med ungerne.
Om 1½ uge er der lidt ferie fra træningen, turneringen slutter næste søndag og vinder vi de 2 sidste kampe, rykker vi op til 2. division og turneringen er slut.
Glæder mig! Både til at spille de sidste kampe, at rykke op, at fejre oprykningen og til ferie:-)

God tirsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar