Lidt om Frøkenen

Mit billede
MOR til 2 SKØNNE unger, Lille-pigen fra juli 07 og Lille-manden fra april 09. Når tiden og lysten er til det, strikker og syr jeg gerne, eller laver andre kreative ting, fx. smykker.

torsdag den 25. februar 2010

Nye indkøb:-)

Manden og jeg havde en fridag i går. Det var vores sidste fridag sammen inden jeg starter arbejde.
Vi hyggede for vildt, var ude og spise frokost og shoppe lidt.
Jeg fik handlet en lækker jakke til hele 200kr fra vero moda og et par matchende sko, som jeg ved jeg kommer til at "bo i" til sommer. Og så var der halv pris:-) Mums - I like!
I dag fandt jeg denne kjole på udsalg til 100kr - måske den sammen med jakken og sko, kan blive mit outfit til firmafesten der allerede er d.5.marts...??
Med en flot halskæde og lidt spas i håret??


Og så har jeg fået beklædt disse børnesko æsker. Det skal være senge til lillepigens teletubbier. Nu skal jeg bare have syet dyner:-)




Jeg fik også lokket manden en tur i genbrugen - han hader det - måske især fordi jeg "altid" slæber noget med hjem...og det gjorde jeg også i går! Med lidt diskussion, fik jeg min vilje og det er manden faktisk glad for nu når han har set møblerne i vores stue. Disse flotte stole, skreg bare "tag mig med hjem", til mig og det kom de:-) Se hvor fine de er!!!
Lampen med bladene er også et fund, som manden faktisk fandt. Og den passer perfekt ind.


er meget misundelig på alle jeres retro-stof loppefund, men må bare erkende at det findes ikke i min genbrug. Så det kan være jeg skal udvide mit område, og se om jeg kan finde en butik der også gør det i retro-stoffer.
Til gengæld er der super fede møbler i min genbrugsbutik og til en betalelig penge.

Nu vil jeg sy de puder jeg fik klippet ud til i går....og få ryddet lidt op i mit rod...for i morgen kommer min kusine og gør rent....Ih det bliver skønt:-)

1 kommentar: