Lidt om Frøkenen

Mit billede
MOR til 2 SKØNNE unger, Lille-pigen fra juli 07 og Lille-manden fra april 09. Når tiden og lysten er til det, strikker og syr jeg gerne, eller laver andre kreative ting, fx. smykker.

tirsdag den 23. februar 2010

host host og sov SÅ!!!

Lillepigen har hostet og hostet i nat. Så meget at hun tilsidst kastede op! (på en af puderne i sofaen. Måske det er sparket til at jeg kan få syet nye???)
Så vi, lillepigen og jeg, har næsten ikke lukket et øje i nat.
Derfor har lillepigen været hjemme hos mig i dag, og det sætter jo lidt grænser for hvad jeg kan nå af alle de ting jeg gerne vil nå inden jeg skal starte job!

Men har da nået at bage lidt. Dvs. jeg bagte cookies i går. En opskrift jeg fandt her i blogland, har bare glemt hvor jeg fandt den. Men hold da fest de er gode!!
Og så har jeg bagt boller og 2 stk rugbrød i dag. Altså rugbrød uden surdej. Jeg er bare gået sur i surdejen, kan man sige det? Så jeg har fået en opskrift af en veninde, på et rugbrød der blot skal blandes, hæve en time, og bages en time.
Er så småt ved at prøve mig frem med forskellige sager, så vi finder et par favoritter, så det ikke altid er det samme. I dag er det ene et kernerugbrød med solsikkekerner, græskarkerner og grahamsmel. Og det andet er et med skårne rugkerner, med revet gulerod. Det er jeg lidt spændt på! Håber det er lækkert!

Håber i morgen står på kreativitet:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar