Lidt om Frøkenen

Mit billede
MOR til 2 SKØNNE unger, Lille-pigen fra juli 07 og Lille-manden fra april 09. Når tiden og lysten er til det, strikker og syr jeg gerne, eller laver andre kreative ting, fx. smykker.

mandag den 22. februar 2010

Alenetid

Så er startskuddet til sidste uge på barsel gået - og jeg har travlt!
Travlt med at nå at få slappet af, syet, kreeret, bage, lave madplaner, se veninder, og så i øvrigt vænne mig til tanken om at jeg skal til at være en del af det civiliseret liv igen. Nu bare med 2 børn....og et nyt job....hm og jeg vil jo også gerne nå alt det andet sjove...håndbold, det kreative, mens jeg skal være mor og samtidig kæreste.

Er altså meget spændt på hvordan det kommer til at gå.

Har i min tid på barsel, forhåbentlig som mange andre mødre, både nydt at være mor, men så sandelig også tvivlet på mine evner som mor.
Jeg har været så heldig at få "100 hemmeligheder om at være mor" af den skønne forfatter, og jeg må sige at jeg derigennem fik konstateret at jeg ER HELT NORMAL.
Og hvilken skøn følelse, i en tid hvor det moderne at skille sig ud!!!

Løber nu, for jeg har jo travlt....skal også lige huske at minde mig selv om hvem det er jeg stresser rundt for at nå det hele for.....mig selv eller alle andre???

God dag og god uge til jer alle!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar