Lidt om Frøkenen

Mit billede
MOR til 2 SKØNNE unger, Lille-pigen fra juli 07 og Lille-manden fra april 09. Når tiden og lysten er til det, strikker og syr jeg gerne, eller laver andre kreative ting, fx. smykker.

tirsdag den 26. januar 2010

Kender I det?

Min datter har nået alderen hvor hun skal med på toilettet og se hvad der foregår der...og allerhelst lige checke hvad der er i toilettet, inden HUN skyller ud! Gud nåde den der kommer til at skylle ud, før hende....!!!!
I dag er ingen undtagelse, hun er med mig ude at tisse. Jeg slår en prut. Og inden jeg når at sige noget som helst, kan jeg se at hun spænder alt i kroppen, og slår prut. Og så flækker vi begge af grin! Totalt sjovt!
Helt klart en af glæderne, eller hvad man nu kalder det, ved at ens små er ved at blive større!
God dag!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar