Lidt om Frøkenen

Mit billede
MOR til 2 SKØNNE unger, Lille-pigen fra juli 07 og Lille-manden fra april 09. Når tiden og lysten er til det, strikker og syr jeg gerne, eller laver andre kreative ting, fx. smykker.

onsdag den 6. januar 2010

Godt nytår og et pip fra mig

Godt nytår til alle jer skønne blog-kvinder!

Nu fik jeg endelig tid til at komme med et lille pip:-)
Jeg har nydt at vi har haft ferie, alle 4, selvom manden alligevel har arbejdet et par dage hist og her. Men skønt har det været, ikke mindst at have begge unger hele dage...og med en "det når vi nok"- og "så gør vi bare det"-attitude. For vi skulle jo ikke noget, bare slappe af og se hvad vi havde lyst til! Middagslurene blev når de blev, og dertil også sengetiderne (mest for lille-pigen, der jo efterhånden er stor).

Vi har nydt juledagene med familien, både min og svigerfamilien!

Mig, lidt træt, efter gaveræset og aftenen er ved at være veloverstået!

Og nytårsaftenen, der blev aftalt 2 dage før, med et skønt vennepar, også med 2 bavianer som os selv. Helt fantastisk koncept, med unger der passer sig selv, kommer i seng når de er trætte og forældre der bare nyder det og slapper af! Skønt, tak for det dejlige venner!

Og så er nogle af jer måske nysgerrige om jeg nåede det hele???

Jeg blev færdig med tasken til veninden, der pt er bosat i Oman (jeg er begyndt at tælle ned til hun kommer hjem....)

Syede også en taske til en anden veninde, men der var jeg lidt presset, så nåede ikke at tage billeder. :-)

Jeg blev færdig med lege/hus-tasken til lillepigen. Og jeg må sige at jeg selv er MEGET tilfreds med resultatet:-)


Vi nåede at bage. På selveste juleaftens dag, bagte lille-pigen og jeg vaniliekranse, og jeg fik lavet havregrynskugler. MUMS - får helt lyst til at lave flere....

Dette billede er dog fra en anden dag, hvor vi bager pebernødder....

Behøver jeg sige at flæskesteg blev helt perfekt???

Håber I er kommet godt ind i det nye år!!!!

2 kommentarer:

  1. Jamen du må meget gerne få opskften på djævlehue...Bare send mig en mail på dandylion@live.dk, og så scanner jeg den lige så snart jeg har tid, (du får den inden weekenden)knus sarah

    SvarSlet
  2. Jamen hvor er det dog blevet fint det hus. Det lyder til I har haft en fantastisk jul / nytår og du noget også at slappe af og bare nyde det hele :-) Kh. Mette

    SvarSlet