Lidt om Frøkenen

Mit billede
MOR til 2 SKØNNE unger, Lille-pigen fra juli 07 og Lille-manden fra april 09. Når tiden og lysten er til det, strikker og syr jeg gerne, eller laver andre kreative ting, fx. smykker.

onsdag den 11. november 2009

manden overraskede.....

Jeg har været til tøsehygge hos min søster og min niece (og med de 2 drenge, min lille-mand og min nevø).
Min nevø skal døbes på mandag og i den forbindelse skulle dåbskjolen have broderet navn og dato på. Hvorfor min søster vil have det i, inden han er døbt, forstår jeg ikke. Men det er ikke alt jeg skal forstå og bestemt ikke alt vi skal gøre ens:-)
Min nye veninde har broderet navn og dato på kjolen og det er blevet rigtig flot.

Jeg skriver nye veninde fordi jeg lige har fundet hende, om man så må sige!
Jeg har læst om sko fra bykier.dk på babybusiness.dk og tænkte at jeg ville se et par af sutskoene til min datter, og fandt derfor en salgskonsulent i mit nabolag - ja faktisk 2 veje væk. Og hun er så blevet det jeg vil kalde en ny veninde.
Vi svinger utrolig godt - er kreative begge 2 - hun har bare ført det ud i livet.
Se her
Vi både strikker og syr begge to og så sælger hun altså af det. Så måske jeg bliver inspireret til også at kaste mig ud i det en dag?

Jeg har holdt homeparty (mit første homeparty, faktisk) på bykier-skoene og på blingo-tøj. Egentlig var det på blingo, men der blev solgt flest sko/støvler. Det er altså fantastisk at spare lidt på RIGTIG GOD KVALITET! Så det skal I overveje.

Nå men tilbage til overskriften.

Manden har hjemmearbejdsdag om onsdagen, eller det prøver han på at have.
Og i dag har han gjort forsøget! Og mens jeg har været væk, har han tilmed gjort rent. Hvad giver I??? Jeg er MÅLLØS - og har selvfølgelig husket at rose ham i LANGE BANER....det kunne jo være at det gav pote og han gjorde det igen en dag! Man har vel lov at drømme!!

Nu må jeg hellere komme i gang med aftensmaden - vi skal have boller i karry. Håber jeg er mere heldig med karryen i dag, end jeg var sidst...vi får se!

God aften!

1 kommentar:

  1. dejligt, dejligt, dejligt....smiler på din veje, skønt. en skøn aften til jer:) kunne sørme godt spise boller i karry...mmhhhh

    SvarSlet