Lidt om Frøkenen

Mit billede
MOR til 2 SKØNNE unger, Lille-pigen fra juli 07 og Lille-manden fra april 09. Når tiden og lysten er til det, strikker og syr jeg gerne, eller laver andre kreative ting, fx. smykker.

onsdag den 25. november 2009

genbrugsbutik, venindesnak, god mad og børn der bare ikke vil sove

Jeg har været i den lokale genbrugsbutik i dag. Havde håbet at finde noget retro-stof i form af sengetøj el. lign. Fandt da også et enkelt pudebetræk der var meget sødt. Og så fandt jeg en æggedeler...Den kostede hele 3 kr., så jeg købte for 8 kr tilsammen....dvs. jeg fandt også lige nogle julekugler som jeg måtte eje. De er røde og er fine både til vindue og til juletræ:-) Så jeg røg da helt op og spendere 38 kr.... Men jeg så SÅ flotte møbler. Et dække-skab og en skænk, som jeg faldt for, blandt andre fine møbler. Så jeg er gået i gang med at ommøblere vores stue. For jeg vil gerne have dem. Skabet koster 350 kr og skænken 300 kr.....så det må da være muligt at få plads, for økonomien bliver da ikke trængt....
Og så skal det lige serveres på en ordentlig måde....for at manden "køber" den....
Vi må se om det lykkedes?

I aften har jeg haft besøg af en sød veninde, og det har været rigtigt hyggeligt! Ungerne har artet sig, lige indtil de skulle sove...så viste de sig fra deres værste side....hvor er det typisk.
Jeg lavede lakse-spinat-lasagne, fra NewYorkerByHeart
Jeg har lavet den før og den er god. Jeg valge dog at lave rødbede-salat til i stedet for. Rødbede i tern, med æbletern, appelsin i "tern", appelsinsaft, solsikkekerner og balsamico. MUMS!!!
Glæder mig allerede til at få rester til frokost i morgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar