Lidt om Frøkenen

Mit billede
MOR til 2 SKØNNE unger, Lille-pigen fra juli 07 og Lille-manden fra april 09. Når tiden og lysten er til det, strikker og syr jeg gerne, eller laver andre kreative ting, fx. smykker.

torsdag den 8. oktober 2009

give-a-ways og gaver på vandring

Hele 2 give-a-ways og gaver på vandring, reklamerer jeg hermed for!

Smilerynker.dk har en sang-bog som give-a-way, i forbindelse med at hun meget snart runder 200 faste læsere....godt gået! Jeg er selvfølgelig en af dem:-)

Miss Dandylion (http://missdandylion.blogspot.com) har også give-a-way. Hvad gaven er, bliver spændende. Det er i anledning af at hun meget snart har haft 3000 besøgende.


Så har jeg "Gaver på vandring" hos Miss Dandylion. Hvad har jeg dog rodet mig ud i???Er spændt på at se hvad jeg får tilsendt i gave!

Det foregår sådan her. Jeg er 100% kopieret vilkårene, så de er helt de samme!

Jeg lover at sende en fin hjemmelavet gave til de første 3 personer, som skriver en kommentar her, og som vil være med til at sende gaver på vandring.
Jeg ved endnu ikke hvad gaven vil være og jeg kan ikke love at du får den i morgen eller i næste uge, men du får den inden der er gået 365 dage - det lover jeg!
Det eneste jeg beder dig om at gøre til gengæld, er at du selv sender 3 gaver på vandring ved at give det samme løfte på din egen blog.
Vil du være med? Så smid en kommentar her :)

Fortsat god dag!

4 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. prøver lige igen UDEN stavefejl ;)
    EJ hvor dejligt at du også har tilmeldt dig min gaver-på-vandring, det havde jeg slet ikke set :D Og tak for din støtte i mit give away, og selvfølgelig laver jeg også strikkehuse ;)

    SvarSlet
  3. Uh, det lyder spændende.Kan man være med selvom man ikke selv har en blog, men kun er en meget flittig bloglæser?
    God weekend,
    Dorthe

    SvarSlet
  4. Hej Dorthe, Undskyld at jeg har glemt at svare dig. Det bliver lidt svært at være med i "gave-vandring" når du ikke har en blog, da ideen jo netop er at du selv skal lave en "gave-vandring" på din blog...og det kan du jo så ikke! Beklager - men det er da en anledning til at oprette en blog!!! Og gør du det, er du selvfølgelig med:-)

    SvarSlet