Lidt om Frøkenen

Mit billede
MOR til 2 SKØNNE unger, Lille-pigen fra juli 07 og Lille-manden fra april 09. Når tiden og lysten er til det, strikker og syr jeg gerne, eller laver andre kreative ting, fx. smykker.

tirsdag den 15. september 2009

ØV ØV

Har været træning og blev ikke udtaget til 1. holdet. Og forståeligt nok, har jo lige været gravid. Men det er altså aldrig fedt at blive sorteret fra. Så skal lige fordøje den. Også selvom jeg godt vidste at jeg ikke ville være på 1. holdet i 1. omgang.
Jeg må bare give den en skalle, og så må vi se hvornår det belønner sig.

Er ellers ret stolt af mig selv. Løb 4,2 km på 22 min i dag, inden træning. Det er da meget godt. Mig som hader at løbe. Så nu er jeg blevet helt hooked på at løbe noget mere. Det er nemlig også formen der har en del af skylden for at jeg ikke er med på det eftertragtede 1. hold. Men det er lige med at finde tiden til at løbe med 2 små bavianer og en mand der er meget væk hjemmefra.
Måske jeg skulle få ordnet den løbejogger vi har stående i skuret, så er der da mulighed for at en af bavianerne kan komme med....og så kan jeg ikke bruge det som undskyldning.

Lille-pigen er blevet passet af mormor i dag. Lille-manden bliver stadig ammet, så han er med mor til træning. (tøserne elsker at han er med og ligger og griner til dem, når de kigger ned i barnevognen!!)
Sagen er den at lille-pigen er ved at være meget bevidst om at hun bliver passet og er begyndt at savne os forældre noget så forfærdeligt. Mest mig. Det betyder at hun (både når det er far og mormor) stortuder og samtidig peger på det nærmeste billede af mig, lige inden hun skal sove. Som for at fortælle at "mor skal putte mig!!". Og i dag var ingen undtagelse. Faktisk var hun så mor-syg at hun tog en af mine sommer-sandaler med i seng og gud-hjælpe-me om ikke hun lå og holdte fast i den, da faren kom hjem.....
Uh det gør ondt i en mors hjerte at tøsen har været SÅ KED af det. Så i morgen står den på mor-tøse-hygge.....skal lige finde ud af helt præcis hvad vi skal....

Har hentet sager til at lave kage-overtræk og figurer, og farve. Det bliver så spændende! Mon jeg kan finde ud af det?

Og skal også lige have lavet bordkort. Jeg har købt sten der skal males og når det er tørret, skal der skrives navne på .... glæder mig allerede til at komme i gang og ikke mindst til at se det færdige resultat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar