Lidt om Frøkenen

Mit billede
MOR til 2 SKØNNE unger, Lille-pigen fra juli 07 og Lille-manden fra april 09. Når tiden og lysten er til det, strikker og syr jeg gerne, eller laver andre kreative ting, fx. smykker.

onsdag den 16. september 2009

Planlægning, planlægning, planlægning.

Det er simpelthen kode-ordet hos mig pt. Som sagt skal vi holde barnedåb på søndag og der er lige lidt ting vi (læs jeg) skal nå inden.
Jeg har sådan set styr på det hele....lige pånær mit eget tøj! Har en eller anden ide om at jeg skal have noget blåt på, når nu det er lille-manden der skal dåbes....men måske kan lilla bruges.
Synes ikke jeg har noget i skabet der kan bruges (og som ikke har været luftet før...hvem f..... har også opfundet det med at vi tøser ikke kan have det samme på igen....nogle gange gad jeg sku godt være mand....!!!??? og alligevel ik). Har ikke råd til at købe nyt - det er hårdt at være på barselsdagpenge. Så lurer lidt på tanken om at sy noget. Er faktisk blevet lidt inspireret af Lis fra "karlssons kludeskab". Hun viste en kjole i går, som jeg synes var rigtig kær. Så måske jeg kaster mig ud i sådan en. Hvis altså jeg kan få presset det ind.

Fandt ud af i dag at min nabo laver kager ala den kage, jeg prøver at kaste mig ud i til barnedåben på søndag. Havde jeg vidst det, havde jeg da bestilt en hos hende.
Var selv hos kagekompaniet og hente varer i går. Og sørme om ikke postmanden bankede på i morges med en pakke derfra. Men til en anden, på min adresse. Det var et mega langt navn og jeg genkendte slet ikke min nabo i det navn. Så jeg tænkte at kagekompaniet var kommet til at blande mig og en anden kunde sammen, da postmanden fik den med igen. Jeg nåede dog lige at se at der stod "haster, skal lev. onsdag" på den. Så jeg ringede til kagekompaniet og fortalte at pakken var røget retur, da jeg tænkte at der stod en og virkelig manglede varerne.
Her i eftermiddag kom min nabo så på besøg, og fortalte at det var hende der skulle have haft varerne. Nu håber vi så at de kommer i morgen.
Og nu ved jeg så hvor jeg kan gå hen, hvis kagen driller......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar