Lidt om Frøkenen

Mit billede
MOR til 2 SKØNNE unger, Lille-pigen fra juli 07 og Lille-manden fra april 09. Når tiden og lysten er til det, strikker og syr jeg gerne, eller laver andre kreative ting, fx. smykker.

mandag den 10. august 2009

"1. skoledag" i blog-verden :-)

Så kom jeg også med på "dillen" - bliver nødt til at prøve at have min egen blog.

Har efterhånden set et par stykker og har tænkt at det må jeg prøve! Og det gør jeg så nu!

Føler mig lidt som "den nye pige i klassen" - og har en smule på fornemmelsen, hvordan alle børnene, der de næste dage har 1. skoledag, har det i maven.

Er da lidt spændt på om der overhovedet er nogen der gider læse min blog - har jeg overhovedet noget interessant at bidrage med eller noget at fange læseren med? Tænker mit liv er for almindeligt og kedeligt til at fange noget som helst...men et forsøg har man da lov til at fyre af!


I dag er første hverdag, efter 4 ugers ferie. Så kæreste og skønne Ida er på henholdsvis job og i dagpleje. Emil og jeg hygger helt vildt og har ingenting nået i dag. Jeg har faktisk ikke engang været i bad endnu...men er på vej...

Får lidt dårlig samvittighed over ikke at have lavet noget, altså udover denne blog :-) Men vil samtidig også gerne slå et slag for at det ER tilladt, at have dage, hvor man absolut INGENTING laver, når man er på barsel. Det er da også lidt at lege, grine, pludre med Emil, kigge ham dybt i øjnene og forelske sig påny, hvis man altså må være forelsket i sin egen søn....??? Jeg er uanset om det er tilladt eller ej! Alt det skal der jo være tid til. Og så er der jo alt puslen....tænk at sådan et lille menneske kan indeholde så meget l... - ja det mener jeg faktisk. Siden kl.8.00 har jeg skiftet ham 5 gange - og der har været gevinst hver gang, og så har han ovenikøbet sovet i 2½ time....

Tiden nærmer sig for at vi snart skal hente vores storesøster...så må vist hellere hoppe i bad....

og dog, har tænkt mig at vi skal male når vi kommer hjem....Ida fik nemlig fingermaling i fødselsdagsgave, så det skal prøves. Måske det så var klogt at vente med badet???

Nej, må hellere komme afsted....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar